joi, 6 noiembrie 2008

Daca tot e inca la moda...

Blogul... e ceva "la moda" de peste doi ani (sau de atat timp stiu eu...). Cam tot de atunci ma tot uit la gandurile altora, impresiile lor, parerile mai mult sau mai putin avizate despre tone de domenii... si ma intreb... de ce naiba s-a inventat sistemul asta ciudat de comunicare - blogul? E... un fel de... vorbit singur dar totusi cu sanse sa fi "auzit"... E un fel de... jurnal personal dar totusi public, un mod ciudat de satisfacere a nevoii de a vorbi cand n-ai cu cine... Ma rog... sau atat ma duce pe mine capul sa gandesc despre acest capitol. Pana la urma daca nu vreau sa stie nimeni ce gandesc nu ma apuc sa public tocmai pe net ce-mi trece prin cap (daca imi trece ceva...), nu? In fine... Cert este ca a venit o zi cand m-am trezit cu chef sa vorbesc si eu... nimanui... sau poate...cuiva... oricui... :)... si mi-am tras cu stangacia specifica unui ne-expert in d'ale tehnologiei moderne, blogul asta. Poate... cand voi avea ceva de spus, ma va "auzi" cineva..., oricine... :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu