miercuri, 31 decembrie 2008

Incerc dar nu-mi iese... :)! Sufar de pesimism! La Multi Ani!

Multi prieteni/cunoscuti (sau ce-or fi) imi spun ca sunt prea pesimista, ca nu reusesc sa vad deloc frumosul din viata...! :) Zau ca incerc - ma straduiesc cat pot eu de mult dar nu-mi iese. Aveam chef acum, de final de an, sa postez un gand bun si vreo fraza desteapta si funny dar nu-mi vine :(! Stiu - sunt paranoica si nebuna... - dar fir'ar al naibii daca pot vedea ceva bun in incidentul avut azi in trafic, acum cateva ore. Sa va povestesc: Am facut o gafa in trafic - recunosc - la plecarea de pe loc nu l-am vazut pe un nenea si am dat sa plec, speriind omul, deh. Nu s-a intamplat nimic - doar amandoi am franat brusc - fara urmari vizibile deci. Mea culpa - am ridicat ambele maini de le aveam in dotare, am aprins avarii, am urlat "scuza-ma frate", m-am automustruluit ca de obicei si da-i sa plec. Dar... ghinion! "Bietul" om de l-am speriat, sofer al unui jeep BMW negru, cu geamuri fumurii, imi blocheaza calea iar din dreapta se da jos o matahala bronzata (nu, nu era de la soare) indreptandu-se vertiginos spre masina mea, cu pumnii pregatiti. Hait, zic! Ii dau inainte cu scuza-ma (deja am scos "frate" din propozitie ca eu ma stiu mai... alba...:P) si cand vad ca se deschide si a doua portiera din dreapta spate pun mana pe telefon si sun la 112, ca alta idee sa mor daca mi-a venit. Am recunoscut ca sunt proasta, chioara si ca ar trebui sa stau la cratita (desi, sincer, ar putea fi chiar mai periculos un incendiu de proportii generat de mana mea in bucatarie...) dar...na, acu' ce sa mai fac? Vazandu-ma mai de aproape, tiganu' nr 1, probabil si-a spus ca sunt prea musca pentru el si s-a multumit doar cu un pumn amenintator fluturat in aer (ma rog, plus organele cele mai diverse varate prin cele mai ciudate locuri - dar deh, am zis ca meritam...), convins probabil si de claxoanele cozii ce se facuse in spatele nostru. Pe drum insa - adica toata Sos. Fundeni, unde nu mai aveam chiar 5km/ora... sicane, frane continue in fata mea, taiat fata si chiar oprit in mijlocul podului si dat cu spatele. Nu puteam trece de ei, nici pleca, nici sta pe loc... practic dadea cu spatele spre mine (apropo, cum e? daca ma lovea dand cu spatele a cui era vina? daca nu puteam demonstra ca mergea cu spatele, a mea, nu???). Intre timp, relatam toate cele descrise politistului la telefon, asta dupa ce am trecut de 112 si am ajuns sa repet povestea politiei rutiere. Dupa vreo 30 secunde, BMW-ul bronzat - 4 tigani in el - pleaca si o ia se pare pe un alt drum decat al meu. Eu, la telefon fiind inca cu nenea agentu' ii spun inclusiv ca nu mai e aproape individu' - la care aud un scurt "a. deci nu mai e urgenta - faceti plangere scrisa atunci" si-mi inchide telefonul brusc (de unde pana atunci ma intrebase si de mama si de tata - datele MELE de identificare, repetate a doua oara)! Uite asa m-am "distrat" astazi in trafic si zau ca vreau sa vad ceva bun in incident - stiu, ce bine ca nu m-au lasat lata in strada, ce bine ca nu mi-au distrus masina, ce bine ca n-au murit bietii de ei de ras la ce nostim li se parea sa-mi franeze in fata! Ce bine ca n-am ajuns sa dau telefon pentru "o urgenta" plina de sange sau in drum spre un spital! Iata ca reusesc! Vad ceva bun in toate astea... dar din pacate si zeci de lucruri rele: ce pacat ca in astfel de situatii nu avem autoritati pe care sa putem conta! Ce pacat ca sunt si eu contribuabil la salariul celui care mi-a raspuns la telefon si pe care cred ca-l deranjasem de la masa - caci mesteca ceva alene (stimate organ, oare daca fiica dvs. patea asta, ce-ati fi facut?). Ce pacat ca traim in Romania si ca smecheri de acest gen sunt prea multi! Stiu, am gresit - sunt proasta, dar cam pana unde trebuie sa mearga pedeapsa??! Imi amintesc recent de un caz mediatizat intens in care soferul "bronzat" (oare de ce sunt asa des "bronzati" implicati in incidente?!) a lovit cu un ciocan in cap un pieton revoltat ca nu i se daduse prioritate. Multi au acuzat atunci pietonul ca nu a facut reclamatie la 112 si ca s-a apucat sa tipe la sofer. Asa, si daca facea reclamatie la 112, ce??? Un 2009 excelent si plin de optimism va doresc! Trebuie sa ma inveselesc, nu? :)) Mai am ceva timp... pana la 12! La Multi Ani! Iar asa... de fun:


http://www.youtube.com/watch?v=9kbvyajiY4E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu