joi, 11 decembrie 2008

Reversul medaliei. Spune-mi ce anturaj ai ca sa-ti spun cine esti!

E clar ca am o problema (ma rog, am mai multe dar despre una dintre ele "vorbesc" acum...) - nici n-am crezut vreo data ca as fi normala... dar parca speram sa ma destept candva si sa invat incet-incet din experienta de viata care incepe sa aiba ceva amploare. Obisnuiesc se pare sa atribui unora si altora calitati inexistente si sa am incredere mai mare decat ar trebui in oameni. E clar ca e vina mea daca ani de zile nu observ ca unul minte precum respira sau altul fura sau e cel mai ipocrit si crud om intalnit sau daca constat in mai stiu eu ce contexte ca un cunoscut are reactii dintre cele mai putin agreabile din punctul meu de vedere etc. Evident, am atribuit calitati inexistente persoanei respective, nu? Nu e vina hotului ca m-a pacalit ca e cel mai onest om din lume... si asta pe termen lung... pentru ca e un hot-expert! E vina mea, clar, ca parca mi-am tras meserie din a fi credula! Uite asa ajungi sa sufli in iaurt ca sa nu te (mai) friga...!

4 comentarii:

  1. Privire superficiala 'de ansamblu' (asupra materialelor de pe blog ( nu asupra ta;) )):
    Mi se pare ca te trezesti in sensul 'celalant'. Ca sa fiu mai explicit: toti trecem prin momente dificile (nu spun cate ca 'multe' e oricum relativ). Da' nu toti vad aceeasi jumatate. Iar din ce am citit pe blogu' asta tu o vezi doar pe cea goala (cu sensu' de 'fara continut' NU 'fara invelitoare' :P). Daca tot se face lumina, ia ce e mai bun, bucura-te de ce vezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Multumesc pt com. Asa este - sunt pesimista si nu prea mai dau sanse directiei in care merge lumea asta mare... :D. Pe de alta parte... vad si lucruri bune - rar, dar vad - doar ca despre ele nu simt nevoia sa vorbesc - mi se par normale! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Crezi ca pe 'lume' o doare in cot (de la tine am invatat cuvintele astea) de sansele date de tine? :P (iarta-ma, sunt rautacios)
    Si, fara sa traiesc cu iluzia ca as cunoaste 'calea' corecta, as adauga ca, daca nu ti s-ar parea normale, daca tu nu ai astepta nimic (sau foarte putin ca nimic e greu de tot :D ), te-ai inclina putin spre optimism... restul l-ar face centrul de greutate :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ... Nu esti rautacios - ai dreptate :D! Stiu ca sunt o farama de nisip pe-o plaja uriasa - tocmai d'asta mi-am facut blogu' asta - sa-mi urlu si eu la... stele... ofurile, cum pot, si in speranta ca mai apar unii - ca tine - sa ma mai incurajeze intr-un mod aparte:)!

    RăspundețiȘtergere