luni, 13 decembrie 2010

Pai...?!

Ca unul dintre instructorii de dans ai unul grup restrans si aparte (de "smecheri"), am o grea intrebare:

Cum fac sa fiu pe plac doamnelor prezente in sala de curs?

Nu stiu cum se face dar cu domnii ma inteleg bine iar cu doamnele spre deloc. Poate ar trebui sa precizez ca media de varsta a grupului este in jur de 60 ani, ca grupul este format de cupluri, ca instructorii sunt relativ tineri si simpatici :P, ca instructorul-el vorbeste adesea despre fetitele avute in dotare (2 copii frumosi tare pe placul doamnelor) si ca instructorul-ea este necasatorita, slabanoaga, cu ochi albastri si are parte din cand in cand de comentarii nu tocmai potrivite din partea domnilor din grup...

Ah, am raspuns deja dilemei? N-am nici o sansa, nu-i asa? Orice fac nu e bine - criticile venind exclusiv din partea doamnelor. Melodiile mele nu sunt dragute, vorbele mele nu sunt intelese, vocea mea nu e placuta, vorbesc ba prea mult, ba prea incet, ba prea deloc, gesturile mele sunt de "lebada" pronuntat nazal si ironic... etc... Cu toata admiratia personala pentru colegul meu ce-i doar "puiul mamei" sau "dragutul de tine", ma intreb daca ce ma chinuie pe mine mai chinuie pe cineva pe lumea asta? Sau si aici sunt "deosebita"?

Recent o doamna m-a intrebat "cum ma simt" caci cu o ora inainte lipsisem... Mi-a acordat 4 secunde sa raspund, mi-a taiat-o scurt "ce? n-ai prieten, nu?!" si mi-a intors admirabil de iute pentru varsta sa, spatele... (nu e cazul sa precizez cum am tradus eu asta si cam ce raspuns i-am dat respectabilei doamne in gand, desigur dansa bazandu-te pe propriile experiente din tinerete...)

O alta doamna a avut o discutie cu colegul meu, referitoare la plata orelor, discutie in urma careia se pare ca a ramas ne...lamurita. Nu iti imaginezi ce nivel al decibelilor mi-au auzit mie urechile, colegul meu lipsind la ora respectiva, si cu ce zambet mamos a fost primit el "manca-l-ar mama" ulterior...

Pentru ca colegul meu pupa toate doamnele cand vine si pleaca mi-am zis sa-mi insusesc si eu obiceiul (pe care oricum nu-l iubesc prea tare) ca deh... poate par prea distanta altfel. Asta pana m-am trezit cu un gest public de oprire si comentariul "da' ce ne tot pupam atat, nu vedeti ce gripa puternica circula si putem lua unii de la altii?"... Asa ca deh, sa nu cumva sa contaminez prea inalta societate, m-am retras cu un zambet fortat zicandu-mi ca are dreptate in felul sau. DAR, evident la cateva minute distanta, ghici? Colegul soseste si e primit cu o strangere in brate si o pupatura de catre aceeasi distinsa si inalt educata doamna. CE sa inteleg, ha?

Sigur, ai putea spune ca sunt invidioasa sau geloasa! Asa mi-am spus si eu o vreme... pana cand cerand pareri in jur am ajuns la concluzia ca fum fara foc nu iese... Ca nu sunt invitata unde este si el, ca nu sunt sunata precum este el (decat de catre unii domni:P) asta am priceput - sunt antipatizata si asta e. Dar poate macar educatia inaltei societati si/sau experienta de viata a acestor doamne n-ar putea face mai agreabila colaborarea? Sunt eu paranoica si negativista adesea dar zau ca acum nu mi se pare...

Ce-i de facut? Caci operatie de schimbare de sex NU-mi fac... si nici nu ma marit doar ca sa nu mai par un pericol... ca poate asta o fi problema... ?!

Desigur... mai exista varianta in care chiar fac praf tot ce fac la acel curs si basta! :D, caz in care colegul meu apreciat ar trebui, cred, sa-mi spuna, presupunand c-ar putea fi obiectiv...

p.s. trebuie totusi sa precizez ca nu chiar TOATE doamnele reactioneaza astfel... probabil doar acelea ce cred ca dansatoarele n-au creier si nici sentimente ce pot fi ranite, fiind doar niste tute cu miscari lascive...

7 comentarii:

  1. Hehehe...eu cred ca trebuie sa barfesti cu ele. Se pare ca femeile se apropie in timpul acestei indeletniciri...parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. Tulai Doamne! Doar nu vrei sa insinuezi ca niste doamne din inalta societate s-ar putea preta la o activitate atat de josnica. Ptiuuu...! In afara "fundului" meu care probabil e "mancat" din toate partile nu cred ca ... fac treaba aia... (ca nici nu pot asocia cuvantul acela cu distinsele personaje)...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Propun grabnica intocmire a unei familii cat mai numeroase. :). Daca l-ai "taia" pe colegul tau la numarul de copii (deci, minimum trei) problema ta va fi ca si rezolvata. Mai trebuie indeplinita, insa, inca o conditie: cursul pe care il predati impreuna sa se prelungeasca inca cel putin 3 ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))daca colegul tau arata bine si le mai si canta un pic in struna (un zambet, o atentie), tu esti cam in plus acolo :))... dispari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai deci ai sau nu prieten? :-D
    Bunica-mea spunea "pune-le la cur maica" cand vorbea despre barfe sau lucruri care te pot necaji… Cred ca asta ar trebui sa faci, inclusiv (poate) cu “Parca iti statea mai bine cu parul lung” :-P

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca umilul meu comentariu printre atatea o sa fie doar : Rodica e cea mai bunaaaaaaaa ,nu vorbeste prea tare, nu gesticuleaza ca o lebada,si pune si melodii dragute. Deci nu la tine e problema >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonim1: mi-a trecut prin cap, recunosc

    @anonim2: asa fac... incerc sa ignor, cum imi recomanzi, numai sa reusesc

    @andreea: :) multumesc pt incurajare si sustinere!

    RăspundețiȘtergere