luni, 31 decembrie 2012

Bilant

La fiecare final de an imi spun ca voi face o multime de activitati in anul ce urmeaza. Aproape niciodata nu reusesc sa "bifez" totul de pe lista a ce-mi doresc sa realizez... Poate sunt prea pretentioasa si lista e prea lunga sau poate ma abat prea usor de la drumuri... ?!

2012 asta, a fost un an cam... urat si dureros, cu multe schimbari radicale prin viata mea, ce-au venit una dupa alta precum in caderile de pietre... Cu obstacole mai inalte decat erau asteptate, lovituri sub centura, cu esecuri si revelatii cel putin neplacute... Cu pierderi ireversibile si concluzii triste, cu incercari greu de trecut si reusite prea palide.

Pentru 2013 m-am hotarat sa nu mai fac liste. Ci doar imi voi pune o dorinta. As vrea sa fie mai curat in jur. Ma voi stradui sa curat de "uscaturi" putinul verde al vietii mele actuale. Voi incerca sa pastrez alaturi numai pe cei ce ma vor acolo si ma apreciaza asa cum sunt. Voi face tot posibilul sa nu mai traiesc pe langa oameni langa care am senzatia c-am expirat sau c-am decazut infiorator. Trebuie sa pastrez in preajma numai pe cei carora le pasa catusi de putin... chiar cu riscul de a ramane singura...! Ceva calitate ar prinde bine caci doar cu cantitatea nu ajungem nicaieri... Cred ca peste orice se trece mai usor cu oamenii potriviti alaturi. Atat!

Sa bem un vin, zic... Un 2013 muuult mai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu