miercuri, 14 octombrie 2009

Politica ma'sii...!

Na, ca fara sa vreau ma las "atinsa" de haosul general ce ne inconjoara! Oricat de mult mi-ar displacea politica si implicatiile ei, n-am cum sa nu aud pe toate drumurile, in mijloacele de transport in comun, la coada la magazin sau vuind toate canalele de stiri, mici detalii referitoare la suturile ce si le trag toti papagalii lumii, toti nesatulii si profund "ingrijoratii pentru problemele popului", mai pe scurt, politicienii romani. Sunt de-a dreptul insuportabili cu totii - numai imbuibati disperati ca pierd "ciolanul" si pregatiti pentru orice numai sa nu cumva sa fie indepartati de la/langa "putere". Am impresia ca ma uit la joaca unor copii de 3-4 ani, prost crescuti, obraznici si violenti, cu grave probleme de comportament, care dupa ce-si sparg capetele, urla unul la altul ca "ba tu - ba tu" ai inceput! Si pentru ca tabloul sa fie complet, apar si tot felul de sustinatori inraiti ce iau partea unuia sau altuia dintre dobitoci..., generand la randul lor violenta, comportament inadecvat si cretinoid. Mi-e asa scarba de toate gusile bosorogite ce bla-bla-uiesc prin toate buletinele de stiri sustinand fiecare ce drept si corect e el si ce valori aparte ascunde partidul din care face parte! Au cu totii discursuri incluzand "nevoile poporului" si "problemele reale ale Romaniei"... si mai ales echivalentul frazei "toti sunt tampiti - eu sunt destept" ... Imi vine sa vomit! Si mi-e ca imi va mai fi greata luni de zile... (sau sunt optimista... ?!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu